pondělí 1. dubna 2013

Ach, konečně... Den je slunečný!!!



Tak to vidíte, já už se vám tady stokrát chystám psát o svých chmurách a nesnázích, do světa infiltruju své paranoidní teorie o stávajícím počasí (nekonečná zima mě totiž dosti psychicky i fyzicky ubíjí, takže má již polochorá mysl přišla s teorií, že mayský kalendář a s ním spojený konec světa, na který celou dobu moc nebrala ohled, se přeci jen naplňuje - že totiž jeho důsledkem je tahle zničující zima, která nikdy neskončí; což by pro některé tvory - jako jsem já! - byl jasný zánik), stále častěji zalézám rozlámaná do postele jako medvěd vyrušený ze zimního spánku do svého brlohu a abych se alespoň trochu udržela nad vodou, musím se neustále něčím odměňovat a přilepšovat si (o tom ještě bude řeč), což ovšem musí brzy vést ke krizi v mé peněžence a tak dále a tak dále. A zatím! Konečně přijde ta nejlepší odměna v podání tolik toužebně očekávaných slunečních paprsků - ráno mě probudilo toto:


Já říkala, že to je krásné! Akorát to dneska děsně zlobí, tak musíte natočit hlavu doleva. Pardon.



Tak si dáme Leontýnku ještě jednou, ale tentokráte hezky veselou, žádnou dumkyžalkovou... Jen prosím, nebuď Apríl a už takhle vydrž!!!

No, a když bylo takhle hezky, tak jsem přeci jen nemohla celou dobu vydržet u diplomky: vytáhla jsem žlutý šál zakoupený na votočvohoz k přivolávání jara (chápajte, jedna z odměn), milované sluneční brýle a bez kapky make-upu (dnes nemůže mezi parpsky a mnou nic stát v cestě!) vyrazila ven. Štrádovala jsem si to směrem Žabovřesky, které máme hned za humny, což mě docela překvapilo - je to docela rozlezlá část Brna - až mě napadlo dojít až na oblíbenou Kraví horu. A co já si usmyslím, se taky musí stát, že jo (když to alespoň trochu jde), a tak jsem tam taky dorazila, z úplně jiné strany než kdy jindy a poprvé na vlastní oči viděla nechvalně známé Kaunicovy studentské koleje. No fakt, skoro šest let jsme se sobě vyhýbaly... A jako jo, tak nějak mi to dávalo smysl. Brrr. Nicméně je to pro mě pořád jedna z nejkrásnějších lokalit k bydlení v Brně - zase jsem se kochala baráčky, baráky a vilami, které tak nějak přirozeně zapadají do sebe. Ale dneska jsem dokonce odolala představám, jak některé z nich majiteluju - holt, jsem v Jaruškovi spokojená :) Cestou zpátky jsem si na Nerudově odchytla šalinu, protože tam ten úsek ke Skácelově nemám pěšky ráda, a narazila tam na pár fest nalitých koledníků. Docela jsem s nima soucítila po tom svém posledním plese (i když prý jsem jako docela držela střízlivou tvář, hehe, bavila se s maminkama svých kamarádek apod. - jestli já vážně neměla být ta hérečka; teda herečka!), ještě takhle za světla... No jo, mají to pánové na ty Velikonoce těžké. A já jim ještě nezůstanu doma, aby mě mohli zmrskat a zlít. Nezbeda nezbedná! Doma mě čekalo další milé překvapení, protože na náš balkon krásně svítilo až do půl sedmé! Takže toho 6. března jsem to s balkónovou sezónou poněkud přepískla, ale teď... Teď to raději nebudu ani psát, jen si to budu myslet. Ale je vám to jasné - ještě se trochu oteplit a bud tam pečená vařená :)



A krom toho, že teda seznamka pořádně sucks, tak jsem zatím nezávazně zvána na procházku (nebo bazén - co si tak asi vyberu, hihi) od docela sympaťáka, tak se třeba hned vyřeší více much tak nějak najednou. Zatím ani vůbec nevypadá problematicky... Podezřelé, že? To se vystříbří - je tam jistý potenciál v jeho vodnářovském znamení :)


Takže procházkové počasí vydrž a my si ho užívejme plnými doušky!




2 komentáře:

  1. Žanko, a kolik máš už stran na svědomí?

    U nás slunce vysvitlo až odpoledne, ale to jsem ho krásně zaspala, byť je to tristní. Terapie sluncem je jistě lepší, ale nechci se ho přemlsat, když je ho tak málo. Taky tristní.

    OdpovědětVymazat
  2. No, strany jsou taky tristní. Včera jsem teda psala, ale měla jsem pocit, že mi to vůbec nejde. Jsem tak ve třetině, ale zítra bych tam chtěla donést tak půlku... Hmmmm. A to celé mluvíme o oborovce.

    OdpovědětVymazat