úterý 28. května 2013

Deníček (stěžovníček) ze školy v přírodě

Tak jsem vám tu chtěla napsat, jak byl ten minulý týden snad vůbec nejlepší v roce 2013. Ale nebojte, ještě to všecko bude, sama si ho ráda připomenu.

Nicméně teď už jsem teda s dětma (a jejich rodičema na telefonu) na škole v přírodě. Hm, kdo ještě nevidí zradu, mrknětě znovu do závorky. Krom toho, že děti dovedou pořádně zahrát na nervy, přišla dneska třídní učitelce ráno smska, že si jako rodiče stěžují někde na diskuzním fóru na internetu, že děti nemají dostatečnou stravu (pfff, co by jako chtěly - tady je to zlaté, bych je poslala na místa, kam jsem jako dítě jezdila já; chodí si i přidávat!), večer že nemají program (jasně jasně, takže jim už asi nemáme nechat ani tu půlhodinu po večeři, kterou si sami vyprošují na karty apod.) atd. No, prostě snůška blbostí. Každopádně je z toho tady aféra, učitelky rozladěné (aby ne) a tak kolem dokola. Takže paní učitelky teď fotí všechan jídla, aby měly dokumentaci pro rodiče, až přijedou, a vypadá to, že odpoledne mezi stopováním času, pískáním, zapisováním výsledků, vysvětlováním, okřikováním apod. budu asi nějakou imaginární třetí rukou taky fotit děti v běhu apod., aby bylo vidět, že teda jako i ten program byl. Šikana fakt. Zklamání. A pevně věřím, že jsou to zrovna takoví rodiče, co ani neumí nabalit dětem dvoje pořádné boty do lesa, takže při tomhle počasí někteří musí chodit v mokrém. Uf, tak jsem se vypsala a jdu dokreslit tu zašifrovanou zprávu.

Myslete na nás a přivolávejte alespoň sluníčko, prosím. Ono pak vždycky všechno vypadá líp, znáte to ;)



3 komentáře:

  1. Kdyby mi někdo odvezdl mé dítě na chvíli pryč,
    budu mu denně posílat DĚKOVNOU sms,
    stran jídla: tak snad mají ti pinďové nějakou rezervu z kojení, minimálně ty noční příděly byly nadlimit - to každá matka potvrdí
    a stran volného času: ať si rodičové laskavě přečtou článek v Reflexu, kde kdos tuze moudrý tvrdil, jak jsou současné děti přetěžovány zbytečnými koníčky a aktivitami.
    Žani,
    myslím na tebe!!! Drž se, statečná ženo!
    Máš můj nekonečný obdiv.

    OdpovědětVymazat
  2. Tančící bouře, drž se! Nenech se přespříliš starostlivými rodiči otrávit a pozdravuj Leonu s Táňou. Dneska v Brně sluníčko trošku zasvitlo, tak snad to dorazí brzy i k vám:). Zdraví Zrzka z Jaruška;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já věděla, že mě nenecháte ve štychu - museli jste na mě pořádně myslet, protože celé dva dny bylo úplně krásně! Myslím, že jsem se i trochu opálila! A ono s tím sluníčkem je vážně všechno lepší - i děti byly spokojenější a po celodenním běhání pěkně spinkaly, takže jsme se mohly skamarádit i s horskou službou... Už to jdu prásknout, nebojte :)
    Teda Veru, ty už i komentuješ, jo? Wow, to jsem moc ráda :)

    OdpovědětVymazat