pondělí 30. září 2013

Kdo zrychlil ten čas?

Dneska jsem si konečně nalakovala nehty. V plánu to bylo minimálně tři týdny. Ten minulý jsem kupovala toaletní papír snad čtyři dny (ne snad, ale určitě). Vím, nevrhá to na mě zrovna nejlepší světlo (no jo, jsem ta vládkyně chaosu, hihi), ale když ten čas tak letí! Skoro se ani nestihnu otočit a z pondělí je pátek a o víkendech ani nemluvím, ty se snad smrskly na pár hodin. A přitom je třeba je tak intenzivně využít...

Zítra už budu v práci první měsíc. Mazec! Stihla jsem prokecnout, že piju Captain Morgana, že za výhru v ruletě bych byla ráda, před jedním studentem jsem řekla 'doprdele', o studiích na Oxfordu si štěbetají i vrabci na střeše, několikrát jsem popletla nebo ne zcela vyplnila třídní knihu, několikrát jsem byla dořvána za ty největší pí...oviny na světě (opravdu), někdy mám pocit, že se udobrýdenuju k smrti, některé informace od studentů bych byla raději nevěděla, už jsem potkala pár kousků za školou, opravila hromadu roztomilých a ještě roztomilejších slohovek, rozdala asi tisíc 'yes, please' a ještě víc 'no, thanks' (děcka už se ně ně vždycky těší - alespoň v hodinách to předstírají - stejně tak jako moje sestra a kamarádky, které mi pomáhají razítkovat), zapamatovala si asi stopadesát nových jmen a tváří (včetně vychytávek jako v jedné třídě 4 Martinové, v jiné 2 Davidové, 1 Daniel  a 1 Denis apod.), bohužel jako přísedící nechala propadnout tři kluky, nechala se ukecat na organizaci zájezdu do Velké Británie, smazala x metrů tabule a naběhala milon kilometrů po škole. Tak.

Už to taky bude nějaký pátek, co jsem s panem MM a to má rovněž převratný vývoj. Co byste taky čekali od muže, který se vás na prvním rande mimochodem zeptá jestli věříte v Boha a na třetím jestli taky prdíte? :) No, nudu rozhodně ne! :) Víkend jsme strávili u něj doma a na místních hodech. Mimo jiné jsem se dozvěděla, že jsem nepraktická, což mě samozřejmě vytočilo, i když to začínalo slovy 'Mně se líbí, jaká jsi...' a byla jsem ochotna se do poslední chvíle bránit, leč něco na tom bude (ale hodně věcí jsem si s sebou vzala, aby mi nic nechybělo - to je přece praktické, ne? :-D); nebo že drahý velice rád větrá :) Naštěstí má taky hodně teplou britskou peřinu a spoustu fajn filmů.

PS: Paní učitelka byla na hodech viděna nalitá v objetí muže - uvidíme, jestli z toho bude aféra, nebo to studentíci přejdou :)

2 komentáře:

  1. Výborný prostě! Kdybys někdy hledala místo v Praze, chceme tě u nás na gymplu i s Oxfordem a razítky :) (tedy já tě tam chci, zbytek už se nějak zařídí, přemluví, vysvětlí)!

    OdpovědětVymazat
  2. Ohoho, no děkuji! Nabídky práce bych tu nečekala. Takže mám místo životopisů kdyžtak ředitelům posílat odkaz na blog, jo? To mě nenapadlo, píšu si! :) A rovnou letím na tvoje zápisky ;)

    OdpovědětVymazat