úterý 31. prosince 2013

Vánoce

Rosa mi říkala, že se o mě trochu bojíte. Tak to tady jdu poslední den v roce zachraňovat - celá já... Vánoce byly totiž báječné a optimistické a relaxační a nemíním nic jiného, než vzkřísit se z nich jako bájný fénix :) Tak prosimvás. Chodila jsem si s našima na výlety a výletíčky, pila 'čaj na dobrou náladu' a vůbec hodně pila čaj, relaxovala jsem v sauně a nechala se masírovat, mohla jsem spát, jak dlouho jsem chtěla (což nezřídka znamenalo deset hodin), jídlo mi bylo cpáno až pod nos, přečetla jsem zas jednou celou knihu, konečně viděla Královu řeč atd. atd. Prostě úžasné. Krom toho jsem dostala krásné dary (za všechny musím jmenovat nové brýle - již brzy na mně :)) a nějaké peníze navrch, takže jsem si dneska objednala mixér (protože cizrna se vidličkou fakt nemačká dobře ani na Silvestra), který by měl vydržet i moje ořechové a datlové a jiné pokusy, hurrrá, a taky mi ještě pořád zbyde na tancování, hurá hurá hurá.

Ale abyste si nemysleli, já jsem taky nadělovala, ostatně to mám nejraději, zvlášť, když se obdarovanému trefím do noty. Letos jsem trochu jela na pelíškovském tvrzení, že nejlepší jsou ty dárky, které člověk vyrobí sám, ale hlavně na své bio a eko vlně a taky trochu na omámení z Herbáře (teď jsem zkoukla i nějaké ty bonusové rozhovory k pořadu a dost mě uklidnilo, že i Winterová a Rybová mají bez profi nalíčení a před jinou kamerou své vady na kráse), no, prostě jsem kočkám ze svého okolí vyrobila přírodní balzám na rty, za který jsem vděčná tadyhle Výpečkovému blogu, a musím říct, že je vážně boží - ozkoušejte. Já se tím mažu, kudy chodím ;) Další část darů byla ve znamení poukázek, takže jsem se letos prozřetelně celkem vyhnula přecpaným obchodům a agresivním lidem v nich - byla tam nějaká taneční poukázka, voucher na divadelní představení a hlavně třídenní výlet na jižní Moravu s návštěvou vinného sklípku. Sama jsem zvědavá, jak se s tím naši popasují - pod stromečkem byli dost překvapení. Pro dědu s babičkou už skoro tradičně něco dobrého k jídlu - letos ze Sklizena. No, a to by tak i bylo všechno.

Balzám a moje brněnská postel.

A novojičínský stromeček.


Mám se dobře. A doufám, že vy taky!



Žádné komentáře:

Okomentovat