čtvrtek 13. února 2014

Bylo by libo hudbičku?

Tadyhle mají kuci šikovní dle mého názoru velmi dobrý hudební a pro-komunitní projekt, ve kterém lidi sdílejí oblíbenou hudbu prostřednictvím mixtape a můžou se tak navzájem inspirovat. OK, můžete namítnout, že na to je tu Spotify, ale zase tohle je osobnější, má to dušičku, já tomu rozumím a kopu za to. Většina přispěvovatelů sama tvoří, takže mají už dost vytříbený styl, co jsem viděla, tak i celkem tvrdšího rázu, ale určitě se tam najde něco vašemu srdci blízké. Hudby není nikdy dost! No, a kluci si stěžovali, že jim dlouho nikdo nic neposlal a ať se nebojíme a nestydíme - a to byla chvíle pro mě. Já jsem se teda osmělila a trochu jim to tam orůžověla. Jestli už jste od letního příspěvku z Colours zapomněli na Asafa, neznáte (nebo naopak znáte) CocoRosie, Soap and Skin nebo třeba Soulsavers, tak šup tam. A jinak práce s tape.ly (stránka, která vám umožní mixtape vyrobit) je vážně jednoduchoučká (potvrzeno člověkem, který si není málem ani schopný udělat zálohu obsahu počítače ;)) a dost zábavná. Asi vám tu budu tlačit nějaké noty častěji ;)

PS: Co rádi posloucháte vy? Hudby opravdu není nikdy dost a já si ráda rozšířím obzory.

Žádné komentáře:

Okomentovat