středa 9. dubna 2014

Dobrou noc a dobré ráno!

Mám pocit, že všechno zvládnu (doufám, že mě něco brzo nevyvede z omylu - klepu na všechno dřevo v dosahu). Právě jsem poslala vedoucímu další část diplomky, takže už jsem rozsahem lehce za půlkou. YES, YES, YES! Druhá věc ovšem je to, že z celkových 11 sbírek (píšu na jednoho současného básníka, jestli jsem se třeba ještě nezmínila) mám rozebrány teprve 3 (no, a tedy úvod, zařazení autora do literárního kontextu a tadyty srágory), aneb já abych si to zas udělala jednodušší, že? Ale jsem motivovaná. Prostě VÍM, že to zvládnu. Musím. A musím o tom přesvědčit i svého vedoucího. Už žádné natahování, ta žvýkačka je dost dlouhá i tak. Nicméně, znáte mě...

V sobotu jsem byla vybírat svému ex vstupné na koncert. Nikoho nemohl sehnat a to bych nebyla já, abych nepřiskočila na pomoc, že? (A taky jsem cítila v kostech, že už dávno potřebuju nějakou pořádnou muziku do těla, ne už tak vlezlou zimu vlhkého sklepa, ale to se vyřešilo kabátem; a lidi s rádoby vtipnýma otázkama "Není ti horko/zima?" ať se jdou bodnout.) A dobře jsem udělala - hudebně vcelku uspokojena, ještě jsem dostala jako revanš lístky na koncert, který mám v diáři už někdy od Vánoc a navrch všeho jsem se cítila veledůležitě, i když jsem tam byla samozřejmě nepodstatný prvek. Ale bylo vtipné malovat lidem na ruce značky dle jejich přání, vysvětlovat proč se nehraje (aby tak všichni muzikanti dorazili včas, že?) nebo cucat si z prstu popisy stylu hudby vystupujících. Nakonec mi bylo dokonce děkováno, i když jsem návštěvníkům vehementně vysvětlovala, že já s organizací nemám nic společného. No, a samozřejmě jsem se zase dozvěděla, že jsem nejmenší holka (je to dobrý, furt holka - ačkoliv, jestli to nejni někdy na obtíž, že si myslí, že furt holka?) na světě, to musí být. No, a to bych nebyla já, abych si to nevyfotila.

Tady moje důležitá základna včetně krabičky na ty majlanty, line-upu (já se totiž v hudbo-hantýrce vyznám, víte :)) mimochodem můj ex je samozřejmě součástí prvního seskupení, tedy les homosexuels (ne, že by se tím mělo něco vysvětlit, hehe) a rumu s kofolou. Aneb správná výběrčí je alespoň lehce lízlá výběrčí ;)

A tady pohled na bar, který v potu tváře a vlastníma rukama přestavovali hošani předminulé léto - vlhnoucí omítka ručně obouchána až na cihnu (nutno říct, že to tam mnohem víc dýchá i líp vypadá) a zvláště si pak povšimněte detailu osvětlení, už nevím, čí to byl nápad, ale celé to tam pozvedlo minimálně o sto procent. Toť konec prohlídky. Jo, vidíte. Kdyžtak si pište Boro, Křenová 75.

No, a v neděli jsem se vrhla pro změnu do tohohle podniku - znáte to? Teda jako do brněnské sekce. Některé nabídky se prostě nedají odmítnout, aneb proč já pořád lezu v našem univerzitním informačním systému do sekce Inzerce - Práce, když už teď nevím, kde mi hlava stojí? Nicméně schůzka byla tak zajímavá a napínavá :), že jsem se nedovedla odtrhnout ani na hodinu spinningu, kterou jsem měla zaplacenou. Tak už jsem jen pověsila plakáty na Handl a mohla jít zase psát.

A jiank píšu a píšu a už mě nic nečeká jenom o víkednu jógovo-taneční Blahodění u Rožnova pod Radhoštěm a pak koncem dubna Den tance a... Pfff, alespoň že na tu Taneční platformu jsem nejela. A jak vlastně bylo? Odhodlal se někdo?

Takžé dobré ráno, pokud právě vstáváte a hezky zvesela do pracovního procesu ;) Já jdu vymyslet ještě nějaké zajímavosti k Londýnu.



Žádné komentáře:

Okomentovat