středa 13. března 2013

Přetlaky

Tak jsem si o víkendu přečetla zprávy... A já vím, proč to nemám dělat! Pravda, byly to novinky.cz, ale to má taky nějakou výpovědní hodnotu, ne? Takže co jsem se dozvěděla a hned to udělalo můj den lepším (nějak se mi tu nedaří odstranit ten anglicismus)? Za domácí zprávy bych jmenovala asi hlavně tu o počasí, neodpustím si ani citaci: U srážek už výhled není tak jednoznačný, s 50procentní pravděpodobností budou srážky průměrné a se 40procentní podprůměrné. Uhm, výborně, takže to vlastně znamená, že s šedesátiprocentní pravděpodobností budou spíše nadprůměrné? A co si tak jako pod tím mám představit? Déšt co dva dny? Trakaře? Informace jak noha... ČHMÚ začala letos v březnu vydávat měsíční předpovědi bez konkrétních údajů o teplotách a množství očekávaných srážek. Tyto předpovědi totiž příliš nevycházely. Nové předpovědi udávají jen pravděpodobnost, s jakou budou v daném období srážky a teploty podprůměrné, nadprůměrné či průměrné. Ano, to je velmi rozumné, takže už nebudou za voly oni, ale my, neboť já se z takové zprávy teda absolutně nic nedozvím. No, a pak Amerika, ta ve většině případů nezklame, to už ani citovat nebudu. Tentokrát mě uklidnili, že konečně bude ve školách bezpěčně (alespoň v Jižní Dakotě), neboť tam učitelé mohou nosit do třídy střelné zbraně. Moc fajn zlepšovák, jen doufám, že tohohle se u nás nikdy nedožiju. A jako třešnička na dortu byla anketka v Rakousku o Ádovi, a to už se mi vážně zvedal kufr. Jako chápu, že některé věci mohly být fajn (třeba mělo hodně lidí práci, což je dneska problém), ale ty vole! Podobně mě nedávno dostala babička (a to si o ní myslím, že to je moudrá žena), když se rozohnila nad Grebeníčkových překroucením o Palachovi a zakončila to žalostnou větou A to jsem je volila! (jako po revoluci!). Znám babičku a vím, co jí na dnešní době vadí (zase ta práce, kapitalismus a skrz něj pokřivené vztahy atd.), ale opět: ty vole! Jsem zůstala jen tupě zírat. Dyť v tom žila. Taky měla problémy, taky toho spoustu nesměla... A co ty čísla, co ty procesy? A to jsem si říkala, že akce Přemluv bábu byla zbytečné haló...Tak lidi, choďte aspoň do kina, tam si ten názor ujasníte. No nic, ale už zas moc kecám. Takže prostě se na nějakou dobu zase vrátím ke klasickému konceptu pročítání nadpisů, které mě většinou spolehlivě odradí od dalších akcí.

Nicméně jsem si ten den naběhla celkově, neboť jsem se rozhodla prozkoumat problematiku Iluminátů, která poslední dobou vykukuje za každým rohem. No, nic moc zajímavého jsem se nedočetla - většinou jsou to úplné kraviny, exemplárním příkladem budiž amatérsky sestříhané video podbarvené 'tajemnou' hudbou, které má dokazovat Schwarzenbergovo členství právě v této organizaci. I z těch útržků rozhovorů, které tam autoři namíchali je očividné, že mluví o něčem úplně jiném. Ale neva, konspirační teorie pro blbé... Nicméně, když už se něco zajímavého naskytlo, bylo to vážně docela velké a vážné, až jsem teď sama z celého tohohle článku nějaká těžkomyslná. Doufám, že to na vás nebude mít stejné účinky. Nicméně to muselo ven (jj, blog je úžasná terapie, hihi) a jestli máte nějaké příspěvky na toto téma, budu jen ráda...

A hnedle odlehčíme, nebojte!

Žádné komentáře:

Okomentovat